Rosa Rietkerk

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik ben Rosa Rietkerk geboren en getogen in Amersfoort. 15 jaar oud en zit in 4 havo op 't vathorst college in Amersfoort. In het dagelijkse leven houd ik van avontuur beleven en vooral leuke dingen doen met vrienden vriendinnen en familie. Ik denk dat de reis die ik ga maken mij heel veel moois, en vooral veel onvergetelijke momenten gaat brengen. Om op mijn 15de de wereld te mogen ontdekken, en op zoek te gaan naar mijn levensdoel en bijdrage aan deze maatschappij voelt als een voorbestemd iets. Ik vind het geweldig dat ik deze kans krijg en onarm hem dan ook  met open armen.

Over mijn reis

De reis die ik samen met 32 andere havo-vwo leerlingen maak voert ons via de beroemde West Indische handelsroute naar de Cariben en weer terug. We zullen hiernaar toe varen op een tall ship de Regina Maris. 6 maanden lang zullen wij onderweg zijn om alle bijzondere plekjes op aarde te bekijken. De Inscheping zal plaats vinden eind Oktober en terugkomst is gepland op 21 April 2013.

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Spanje, Tsjechië.